tiistai 28. elokuuta 2012

Isoja askelia kohti parantumista

Otsikon mukaisesti niitä oon nyt tehnyt. Mä en jaksa ateriasuunnitelman toimivuutta, noudatan sen aikatauluja ja muodostan ruuat sen mukaisesti mutta kuuntelen nyt enemmän kehoani. Se tietää mitä mä tarviin, enkä saa enää pelätä sen ohjeiden kuuntelemista ja niiden noudattamista.








Oon päättänyt että jumittaminen/painon lasku saa nyt loppua ja se onnistuu nopeiten ja parhaiten kehoa kuuntelemalla!

Viime päivät on sujuneet hyvin, ei oo ollu pahemmin ongelmia. Fysioterapeutilla eilen pohdittiin mun kehon kuvaa ja täyteltiin kaavakkeita, tänään olin psykiatrian puolella juttelemassa. Mulla on ens viikon perjantaina taas hoitoneuvottelu missä mietitään mun sairasloman jatkumista ja tällästä.

Oon kovasti tänään aamusta opiskellu, kuminpuruja pöydät täynnä. Suurin haaste mun parantumisessa ittelleni tuntuu tässä vaiheessa olevan se pelkkä paikallaan oleminen, mutta hetki hetkeltä kehityn lisää.


Koitan jossain välissä päivitellä kuulumisia vähän paremmin, tää oli tällänen pika moikkaus nyt vaan. Lähetään huomenna aamupäivästä iskän kaa käymään helsingissä ja myöhemmin sitten nään varmaan kaveria. Kivaa viikonalkua kaikille!

Ps. enää ei olekkaan niin kivaa.. oon kai ihan helvetin epäonnistunu ihminen jokasella mahollisella elämänalueella. kiitos ja näkemiin

8 kommenttia:

  1. voi kulta , miksi olisit epäonnistunut ihminen ): ei se ole totta ! voimia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääh en jaksa selittää, oon jo hiukan rauhottunu eilisestä, mutta oon tosi loukkaantunut eräästä asiasta :/ kiitos samoin <3

      Poista
  2. Voi tavattoman rohkea neitoseni, et oo epäonnistunu missään! <3

    VastaaPoista
  3. miks ensin noin iloinen postaus mut sit loppuun toi negatiivinen ilmaus itseäs kohtaan? : ((( ihanaa että oot päättäny kuunnella kehoas, se on tosiaan tärkeintä just nytte ja auttaa paranemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ylempänän jo selitinkin että loukkaannuin yhdestä asiasta ja se sai mut tuntemaan itteni ihan äärettömän epäonnistuneeks jokasella osa-alueella. Siltä että oon ihan huono ihminen kaikessa mitä teen... mutta kyllä tää tästä.

      Poista
  4. Et sä ole epäonnistuja, sanoi kuka tahansa mitä tahansa!!!:) sä olet ihana elämästään taisteleva kaunis tyttö!:)

    Tsemppejä taas:)! Ja mä oon hirveen ylpeä että uskallat ylittää ateriasuunnitelmaa ja kuunnella kehoasi ja nujertaa sairautta!!:) hyvähyvä!:)

    -jjuuli

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista