keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Väsymystä ja itsensä huijausta

Viime päivät töissä on ollu aika fyysisiä, se varmasti verottaa sillä oon ollut viimeset kaks päivää ihan väsyny. Siksi en oo blogiakaan päivitelly. Tähän kun liittää vielä sen että oon huijannu itteäni syömisten kanssa niin ei hyvin mee... Pakko oli tulla purkaan vähän itteensä.



Mä en oo syöny välipaloja sillain miten ois pitänyt, puolittanut oikeen määrän tai pelleilly jotain yhtä typerää. Varsinkin nyt kun mulla on tullu kulutusta paaaaljon enemmän mitä osastolla ollessa tulis niin on  ymmärrettävä, että tollaset itsensä petokset on ihan järjettömiä. En ymmärrä miks mä edes kuuntelen sitä mörköö mun päässä jos kerran haluan parantua ja tehdä sen kotona, ilman osastojaksoja.






Tän viikon jälkeen jään kuitenkin lomalle. Sovittiin näin työnantajan kanssa. Töiden ohella painon normalisoiminen on ihan valtava haaste, eikä se kaipais takapakkia tolla että rikon mun ateriasuunnitelmaani.


Mulla on painonmittaus taas huomenna ja saa nyt nähä mitä lukemia se näyttää. En oikein itekkään oo varma mitä mä haluan sen näyttävän. Oon päästäni ihan sekasin kaiken kanssa tällä hetkellä... Ajatukset on niin hiton ristiriitasia ja huomaan ittekkin että oon antanut syömishäiriölle taas liikaa otetta. Huoh....






Ainoo hyvä asia on tän päivän ihana ilma. Oli kiva olla ulkona hommissa, huomenna onneks luvassa samanlaista!


Tää nyt oli tällänen 5 minuutin pikapostaus, halusin vaan purkaa vähän itteeni. Tsemppiä kaikille saman kanssa kamppaileville. Koitan väsätä paremman postin kun on pirteempi olo, nyt ei jaksa oikein mitään. Iltapalakin pitäs vielä syödä ja skipata tekis mieli...

3 kommenttia:

  1. koita pysyä vahvana ja pistää anoreksialle vastaan , vaikka ei se helppoa ole ! tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. minkä tyyppistä työtä teet/teit? :)
    pääsitkö muuten lääkikseen?

    VastaaPoista
  3. Thinny:

    Yritetään, kiitos tuesta :) tsemppiä sinne myös<3

    Anonyymi:

    Oon sellasissa ulkohommissa, pidän kiinteistöistä huolta. En päässyt lääkikseen vielä tällä yrittämällä. Ajattelin osallistuu valmennuskurssille nyt tulevana syksynä. Riippuu tosin siitä miten paraneminen edistyy (eli onko järkee maksaa niitä summia)
    Vähän kaikki vielä tulevaisuuden kannalta auki, päivä kerrallaan mennään tän anoreksian kanssa.

    VastaaPoista